Hey ho vi är kungar på att uppdatera!

Hoola!
Skolan på fredagar är otroligt härliga, börjar halv 11 och slutar halv 2. Det säger man inte nej till! Men på något sätt känns dagen ändå längre än vissa andra skoldagar.. vet inte om det är för att vi har den där sjukt goa fysiklektionen på en och en halv timme innan vi slutar?

Men i allafall...
Efter skolan slog det oss att det var helg och jag och Madde åkte hem till mig och firade genom att baka en kladdkaksliknadegrejs med chokladglasyr. Väldigt väldigt mättande, men ååååååh vad god. Det slutade med att jag såg ut som en blandning av en indian, en katt och en treåring med kladd överallt i hela ansiktet!

Well well, såklart tvingade jag min kära syster fota mig så att världen kan ta del av min efterblivenhet. Madde blev dock fin på varenda bild, helt sjukt!





















Kommentarer
Emma

Hihi ni är såå söta! <3

2012-02-05 12:01:39
URL: http://nattstad.se/Emma Linnea Junedahl
Junibarn

så sant. både det där med att du såg ut som en katt och att madde blev snygg på alla bilder.

2012-03-04 20:58:25
URL: http://interumsren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0